klik2..

Thursday, April 3, 2014

HANYA ALAS TIDUR?


(Autopublish post)

JIKA SAKIT, IKHTIAR UNTUK SIHAT DENGAN BVSM

************************************


Saya telah menggunakannya, Alhamdulillah memang terasa perbezaannya..

Saya kongsikan pengalaman rakan saya Mar Awang
__________________________________________________________


Dah beberapa bulan maid tak ada...bangun pagi nak berpijak kat lantai punya la berhati-hati, mana tidaknya sakit pada tapak kaki ...tak terkata...tapi apakan daya semua kerja-kerja rumah mesti diselesaikan jua...nak2 part iron baju...berdiri sampai 2 jam setiap hari. Makan ubat..kejap makan kejap lupa...nak bersenam...emm lagi la tak sempat hand begnya (anak) mana nak simpan...nak jumpa doktor..lagi la

Alih2 pada Febuari 2014, Mar Awang telah diperkenalkan dengan satu pelapik tilam yang diperbuat dari garam laut dalam dan cahaya Dhuha...selepas menjadi bestfriend pelapik tilam garam laut n cahaya Dhuha selama seminggu..alhamdulillah dengan izinNYA bangun pagi senang n yang penting bila tapak kaki bersentuh kat lantai dah tak rasa sakit lagi....berdiri lama iron baju pun x rasa sakit juga...woow awesomenya pelapik tilam ini...

Yang paling best Biz memang kebaboom...rupa2nya pelapik tilam ni ada energy positif so buat apa pun masyuukkk. Rezeki Allah bagi memang tak terkata dan terjangka akal...

Mariah Awang 
PhD candidate in Facility Management, UTM.
___________________________________________________________
Jika berminat hubungi saya sms/pm/whatsapp 012 6370162
‪#‎stg‬ ‪#‎terpaksakayadanberjaya‬ ‪#‎family1business1‬ ‪#‎bvsm‬

Sunday, March 30, 2014

MINDA MAGNET REZEKI - Preview

--->>DAH NAK BULAN 4. MASALAH SEMAKIN BERTINGKEK-TINGKEK? KERJA SEMAKIN STRESS? HARGA BARANG TETAP TAK TURUN2? GAJI GITU-GITU JER?? DUIT BOCOR TAK TAHU KE MANA?? DARAH PUN SEMAKIN NAIK?? MACAM NAK MELETOPPP!!!
STOP! BERHENTI!
Pemikir hebat, yang membangunkan formula E=mc2, Sir Albert Einstein mengatakan adalah satu 'kegilaan' jika mengharapkan hasil yang berlainan dengan membuat perkara yang sama berulang kali.


MASA UNTUK BERUBAH!
Di atas sambutan yang luar biasa Roadshow Prebiu MMR yang pertama dan ramai yang mengatakan baru tahu, terlepas pandang dan meminta sangat supaya diadakan lagi, berkat doa anda semua yang baik-baik, insyallah Roadshow Prebiu 2.0- Minda Magnet Rezeki bakal diadakan seperti poster di bawah dan lokasi baru di Pantai Timur- Kuantan dan Kuala Terengganu.
Ini bukan prebiu yang biasa-biasa, insyallah anda bakal belajar:
1. Apa specialnya dengan minda anda yang diciptakan Allah, sehingga mampu menjadi magnet dan menarik apa yang anda mahukan.
2. Lebih mengenali minda anda seperti kawan lama dan bagaimana anda mampu mengawalnya dan membantu kejayaan anda, BUKAN disabotaj oleh minda anda sendiri sehingga apa yang anda lakukan semakin hari semakin bermasalah.
3. Teknik mudah dan cepat untuk menukarkan minda anda bila anda bermasalah, bimbang, takut dan risau.
Alhamdulillah syukur, ramai yang mengatakan walaupun datang prebiu, ilmu yang dapat bila diapplikasikan terus memberi hasil dan kebaikan.
MASUK 100% PERCUMA
SEMUA DIJEMPUT HADIR.
Ilmu datang kepada yang belajar, hasil datang kepada yang buat.
Upgrade ilmu, besarkan poket minda, luaskan rezekimu!!!!

HUBUNGI/SMS/WHATSAPP 012-6370162 EMAIL mirzashoppe@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..