klik2..

Friday, May 21, 2010

Giveaway dari PUTRI ROH...

Salam,

as usual.. banyak blog aku surf time hari jumaat nih.. sampai gift utk cikgu akif pon aku tak sentuh lagik... tapi aku tertarik pada giveaway nih.. first time aku join nih.. best gak rasa.. hehe..

Nih dia.. dari PUTRI ROH... nape PUTRI ROH?.. jap lagi aku nak godek blog dia.. baru leh kenal² sket.. hehe...


Rasa² nak buat gak ler macam yang koi buat nih... nak tambah follower gak.. nih 2 org je yang setia.. hehe.. adik ngan hubby aku.. tapi sbb aku wat biler rajin tuh yang aku tak kisah sangat.. tapi bagus gak kalau ramai kawan.. leh share² banyak benda.. especially felt craft ngan tudung.. hehe..

okie ler.. leh klik kat gambar atau PUTRI ROH nih...

p/s kalau menang dah kire sejarah besar dalam hidup aku nih... hahaha...

Chow..

2 comments:

putri_roh said...

hye dear... tq sbb sudi join G.A.... jgn lupa exchange link... tu salah satu syaray pemenang.. nanti kalau nama dah tercabut tapi check takde link kan rugi.. ehehehee..... tq...

MAMA 2 MIRZA said...

hehe.. sori.. tertinggal.. dah buat dah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..