klik2..

Tuesday, May 25, 2010

Jenis-jenis Inner

Salam all..

Macam yang aku pernah tulis sebelum ni, aku mmg jenis yang suka pakai tudung dari jenis syria tuh.. Dan untuk pengetahuan, terdapat beberapa jenis inner yang berbeza.. Dalam koleksi aku pon byk yang berlainan.. Skang aku dalam proses wat inner nih... takdelah susah sangat.. dan jumlah kain yang digunakan bergantung samada ia selapis atau dua...

Yang kat atas ni dua kaler. Pada bahagian belakang dia siap ada tali untuk tutup bhgn belakang.. so rambut tak terkeluar..

Yang ni plak ada 3 kaler.. dan nipis je..

Yang ni dua kaler dan boleh disesuaikan ikut warna tudung atau shawl luar. Dua lapis dan boleh terbalikkan..

Yang last ni inner yang aku pakai untuk tutup leher biler aku pakai shawl nipis. Mula-mula aku pakai inner mcm kat atas.. pilih kaler sesuai dgn shawl.. pastu pakai inner cover leher yg hitam ni... last baru aku belit shawl..

Tu ler antaranya.. tutorial untuk buat beberapa jenis inner akan menyusul kemudian..
Chow..

2 comments:

Anonymous said...

hi..
nk tny, dpt kt mane eh inner yg tutup leher 2?
tq..

afifa said...

saya pon nak tau mn beli ye inner tutup leher tu..huhu..tq..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..