klik2..

Tuesday, September 7, 2010

Mood Raya... Malas nak keja... Baju raya... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Salam all,

waaa... nape ler aku malas sangat nak keje nih... keje²... tapi ilek jap.. jam pon belum menunjukkan pukul 8... so... nak cerita aku yg dah malas nak gi keje.. drive pon ala² je... tapi sok keje lagi.. waaaa.. lagi malas... uish.. tanggungjawab tuh....

kuih raya ->> huhu.. tart nenas beli ngan k mas ( akak kat opis) dah habis sebalang.. tuh lom raya lagik... tgh tunggu kek lapis sarawak... biskut lain suma dah ready... main tunjuk je....

baju raya ->> waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... sedihnya biler teringat kat baju raya aku yang dah tereksiden... geram giler aku ngan tailor tuh... ntah camner dia boleh plak teriron dgn kepanasan tinggi kat bahagian lengan  baju tuh.. pastu kata kat aku tak cukup kain... masa amik semalam aku nak cepat... pastu takdelah tgk sangat.. bila nak turun tuh aku tgk... waaaaaa... teruk giler.. dia sambung kain kat lengan tuh...

geramnya... aku gi carik gak kain tuh kat nagoya... aku gagahkan gak gi buka kat seremban pastuh gi nagoya... aku usung skalik firas yg dah makin tembam tuh sbb dia nangis kalau tinggalkan kat keta ngan papa dia... pastu bila carik² dah abis plak kain tuh.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. sedihnya.. nak carik kain lain dah x sama plak.. dah ler kaler susah nak carik... geramnya...

misi aku arinih... nak serang tailor tuh balik... first time anta sbb fong tailor aku yg biasa tuh kata dah x sempat nak watkan... yelah.. pas cuti bersalin baru nak tempah... tapi jadi yang last ler aku anta kat situ...... sabar².. pasti ada hikmah yang tersembunyi....

hmmmm... takpelah.. sabar jelah.. nak carik lain masalahnya takde masa.. bila balik dah berkepit ngan budak bam tuh...
:(

-marah tapi sabar jelah-

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

perghhhh kalu aku mmg aku marah giler dgn akk tailor tu...

xtau plak k mas jual kuih tat, tp sedap x mcm org JOHOR buat? pergh diskriminasi tu aku nih

MAMA 2 MIRZA said...

lin, sedap ler untuk aku.. sbb dah 2x tempah...
dah marah dah tailor tuh... dapat ler mintak balik rm40.. 10 tuh kira untuk jahit kain ler.. hehe..

sayunk said...

jom singgah.. tgglkn jejak:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..