klik2..

Wednesday, September 29, 2010

“Sweet & Cute Baby ‘Exploration Time’ Contest”

Salam all,

mood join contest.. dot (kawan sy kat cosmo dulu) ler yang tag nih...
Contest ini akan bermula pada 08 September 2010 dan akan berakhir pada 20 Oktober 2010.
Kalau nak tau detail leh ler gi sini..

Ni ler gambar Muhammad Akif Mirza..

Muhammad Akif Mirza Bin Muhammad Hijrah..
waktu ni berusia 1 tahun 9 bulan (21 bulan)...
ni waktu kat rumah sewa lama kami... hmmm... belajar cara² cuci kereta dan moto...
(hehe... dah besar leh tolong mama ngan papa ya...)
habis basah baju..
memang sampai ke pampers ler..
happy giler dia time nih... yelah... main air.. hehe..

So... ramai² ler join..

-mamarajin-

6 comments:

Cyda Acme said...

alelelele so kiut .... muahhhhh
gud luck ekk :D

MAMA 2 MIRZA said...

huhu.. saja je... terkena penangan ko ler nih... hehe...

mama zharfan said...

hheheh cute sungguh dia pose gitu :) ggod luck yer!!!

MAMA 2 MIRZA said...

thank you²..

mamalieyna said...

Cute!

TQ for joining!

LULUS n Good luck cayang! ^_^

MAMA 2 MIRZA said...

tq kak iena...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..