klik2..

Tuesday, November 23, 2010

FiRAs.. MamA DuKUng

Salam all,

bby sy Firas dah 8kg lebih dah skang nih... walaupon nampak kecik jek... huhu...
dah dekat 6 bulan dah umurnya...

camner sy dukung bby sy yang montel nih... so sy gunalah sling yang sy ikat sendiri...
masa akif dulu memang dah ada semuanya.. stroller... baby carrier.. tapi diorang nih x reti dok diam..
asyik nangis je kalau dah dok dalam tuh... tuh yang malas nak guna.. suma dok dalam stor je...
so... sy beli kain 5.5m (panjang sangat tinggalkan 4.5m jer).. potong dua dan ikat..
camnih ler rupanya...
Firas memang suka dok dalam tuh... kalau gi shopping dukung jer..
tido dalam tuh pon dia selesa.. huhu... bebiler eh wat tutorial camner nak ikat...
memang kuat.. selamat dan best biler dukung bby tuh...
rasa dekat ngan budak, selamat.. dan part paling best...
dua2 tangan free..
tuh yang leh buat kek tuh...
hehe...

-mamadukungfiras-

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

xpandai le ikat ...org mesti masuk bb dlm beg monyet...

MAMA MIRZA said...

huhu.. saya ikat je.. guna carrier tuh diorang tak bape selesa.. siap dengan buckle sana sini.. tuh yang main ikat tuh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..