klik2..

Saturday, November 27, 2010

Tertinggal kunci... RUMAH...

Salam all,
nih kes minggu lepas nih... ari Khamis..masa bih en hubby outstation plak...
fiza (adik sekerja) teman kan aku...
balik ke rumah plak naik WUE fiza...
masa berenti kat keta tuh dah terpk... apa nak amik ya...
sampai ke sudah x ingat...
tapi bila dah nak sampai ke rumah ( lagi beberapa km je)..
baru terpk...
waaaaaaaaaaa... nak buat camner...
nak gi amik balik mmg ilang akal ler.. nak dekat 50 km...
pastu nak balik semula???...
enup... tido umah MIL je... seb baik dekat ( 12 km jugak ler..)
tp ok ler dpd 100km gi balik amik..
mmg habis sejak beberapa bln lepas tinggal kunci dalam keta...
(tpt paking mmg selamat.. sbb dlm kaw kolej je..)
salah ker???
dimana tpt terbaik simpan kunci???
pengajarannya...
sedang aku pikirkan.. (haha.. bulih plak camtuh...)

-mamatghpk-

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

he he he..mgkn kene ketak tmpt khas kt area umah gak...

tp jgn letak tmpt yg mmg COMMON arr mcm pasu bunga...

should tempat yg UNSANGKAREBEL la.....

mcm dlm kasut kot yg letak kt dlm kabinet kasut hu hu (ni kak minnye cara la...)

tahu sbb slalu tolong bg ikan dia mkn klu dia xde g outstation he he he

FATIN HIDAYAH MUHAMAD said...

mcm faten always put in da purse sbb my purse besar..jadi dlm purse ade mcm2 kad penting yg kt jarang lupe..soo..kunci takkan tgl lg sbb die berjiran dgn kad penting tu...huhu..

MAMA MIRZA said...

lin... sedang dipikir2kan tempat yang sesuai...
aten.. kalau beg ilang kang susah plak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..