klik2..

Tuesday, December 7, 2010

Berenang @ Mandi manda?

Salam all..
Akif and Harraz mandi manda...

Tak sesuwai kot tajuk tuh berenang... sbb nyer.. diorang bukan reti pon nak berenang... mandi² jek kat pool tuh.. tapi dgn riang gumbira ler... masa sampai tuh bleh plak owang tak ramai (suma pakat² bangun lambat kot ari cuti nih...) budak bertiga nih mmg x reti bgn lambat... awal² pagi dah bgn + mandi.. pas bfast kat NS Corner trus bwk gi pool nih...

ok.. location???

Kompleks Sukan Tan Sri Dr. Mohd Said, Seremban2..
byk kemudahan yg ada... cuma dr luar tuh cam idup segan mati tak mau jer... tapi kat dlm..
ada gelanggang badminton, hoki, swimming pool... kire ok ler...
utk 2 owang budak tuh kena byr RM2 sowang... bulih sgt ler... (kat umah xde pool kan.. hehe..)

amik pic dr jauh jer sbb sambil dukung comel Firas tuh... (ayah keje...)..
walaupon xde gi vacation jauh² sini pon ok ler.. sejam setengah ler gak diowang menghitamkan diri... hehe... pas mandi mmg leh tgk beza warna kulit.. haha... (xper lom ada gilpren)..

okeh... tu ler xtvt bersama anak² arinih...

-mama-

4 comments:

noradzlina.kamdani said...

kt mana tmpt nye di s2 tu? lin nk gak tahu tmptnye he he he

Eyriqazz said...

tahniah..anda menang giveaway teka nombor..nanti e-mailkan nama dan alamat penuh di iman1237@hotmail.com ya?

MAMA MIRZA said...

lin, kalau ikut jalan dari bukit chedang lepas roundabout belok kanan, pastu kiri, terus je, lepas je gerbang seremban2 tuh belok kiri... pastu nanti jumpa ler kompleks sukan tuh.. masuk kat dalam area pool.

noradzlina.kamdani said...

ooo ingat kn jln nk ke ipd s2..lepa skilang yakult tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..