klik2..

Thursday, December 30, 2010

BOLA MENANG, ESOK CUTI, HATI PANAS

Salam all,

Tahniah buat pasukan Malaysia.. sempat gak sy tengok malam tadi...
(kat tv ya..).. sambil cuba pejam²kan mata nak tido.. (huhu.. x sihat..)
lepas makan ubat demam... tengok ala² je... tahniah kat diowang...
walaupon malam tadi sy rasa diorang play safe sangat.. sampai borink tgk..
asik² kuarkan bola.. huhu... (nih org yg tak men bola nyer comment..)..

Dan disebalik kegembiraan itu... satu Malaysia dapat cuti esok.. dan konfirm..
sy akan cuti skalik.. hoorey.. tuh pon bebudak opis bgtau...
pastu baru tgk kat suratkabar.. konfem.. hehe.. best².. leh rehat²..
bukan sihat sangat pon...

Nih pulak tengah terbakar... hati panas.. marah kat orang...
kengkadang org rasa dia nak tolong.. dalam masa yg sama tak..
dan menyusahkan org lain... kengkadang ada org tak perasan..
taknak mention sesiapa.. cuma.. bila diluahkan.. jadi cam air..
kurangkan sket panas.. arinih plak pakai bju batik pink gelap..
seb baik bukan merah.. kalau tak lagi panas... hahahaha...

Waaaa... nak pindah... nak pindah Semban... taknak keje kek Pilah..
haha.. ntah pape kan???.. sabar jelah..
-mama:@#%^&*(**()_&%#$)

2 comments:

Rina said...

Hai..rina tag effi utk ni:

http://www.100penulis.com/2010/12/50-bloggers-diperlukan-ii.html

MAMA MIRZA said...

huhu.. ok.. thanks rina..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..