klik2..

Monday, December 27, 2010

DILAMUN CINTA..

Salam all,

mood sy malam nih... http://www.emocutez.com
tak tau ler U all camner...
tapi sy... ada pasang surutnya...

sekarang nih sy rasa penuh dengan cinta.. (dgn hubby dah 10 tahun dah..)
tapi tetap cinta... walaupon letih...
arinih kami mengemas rumah... bkn sbb nak sambut tahun baru..
tapi sbb nak bersihkan rumah kami.. (byk habuk.. maklumlah.. tuan rumah rajin sangat..)
dan kami rearrange perabut.. kengkadang dah rasa borink..
so nak perasaan lain pulak.. huhu..

bila dah buat sama².. (anak² di taska.. kalau tak diorang lebih menolong..)
rasa sangat best.. hehe.. cam penuh love² gitu..
ntah apa kan???

tapi kalau dah lama kawin dan anak dah 3 mestilah bulih rasa camnih kan???
takkan baru² kawen je besh...
jumpa plak ikon cantik kat dini nyer tutorial.. (thanks dini..) amik kat sini...

dia cute.. dan melambangkan sy waktu nih.. (bukannya sy cute ya.. tapi cute gak ler.. haha.. perasan plak..) perasaan tuh.. hehe..

yang penting.. i'm in love...
-loveuhunie-

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

he he he ...sekali sekala berperasaan mcm tu ok ape...

Rina said...

haha..baguslah tu..cinta tak pudar..effi camne guna pad herba aritu? Ok?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..