klik2..

Wednesday, December 15, 2010

green contest by GadesCHermin

Salam all...
arinih sy cuti.. jadik sy memblogkan diri lepas siap uruskan beberapa hal.. (wahh... apsal ayat skema plak nih??) so.. sy nak join GA..
GO GREEN

Senang jer... kalau ada dua gambar yang hijau... so bleh ler join... jangan edit plak pis tuh...
so... saya nak letak gambar 2 hero sy... dengan tema.. hijau ya...

So... ini dua hero sy.. Muhammad Akif Mirza dan Muhammad Harraz Mirza.. yang bawah tu gambar Akif sorang je.. nih masa balik umah nenek kat Johor... (umah mak sy nih mmg banyak pokok ya..) tu yang suma nampak ijau.. dan keta adik sy pon interprem.. seb baik kaler hijau gak.. huhu...

Untuk itu, sy nak tag kengkawan yang rajin berGA gak...

Ok... jom ramai² kita menghijaukan diri.. hehe..
-mamaGA-

4 comments:

Cyda Acme said...

ok ... will join :D

nway .. gudluck yek

Amy Syaquena said...

As'salam...

Good luck..

amimarz said...

jln2 sini & folo blog ni ya... jom singgah blog ami...

MAMA MIRZA said...

thanks all.. salam ukhwah ami...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..