klik2..

Wednesday, December 1, 2010

Kurang motivasi bekerja..

Salam all..

lately nih.. sangatlah kurangnya motivasi nak bekerja...
setakat ni beberapa sebab telah dikenalpasti...
antaranya...
- dah hujung tahun.. sbb dah penat sepanjang tahun dengan pelbagai masalah...
- nak cuti.. dah letih kot...
- nak pindah.. dapat ker???
- hmmm...
camner yek nak bagi rajin sket... nak ada semangat yang sama macam ari first keje..
ari first melangkah ke tempat nih...
walaupon jauh.. walaupon banyak cabaran...
tabah jer..
nape ler skang nih.. bila ada cabaran sket, dah blur... dah jadi malas nak pk...
walaupon ada permintaan yang dah kena reject...
tapi itu bukan penyebab...
tapi kenapa????
hopefully pasni jadik rajin sket...

aku akan terus cari... semangat yang hilang...
wah... lagu peveret satu masa dulu...
huhu... kena carik balik lagu nih kot....

-mamaxmotivasi-

4 comments:

noradzlina.kamdani said...

alamak babe..klu ko pindah xsyok arrr sape nk tolong handle ICT...sejak ko ade br la nmpk idup sket function ICT tu please..jgn la tinggalkan aku kt sini

MAMA MIRZA said...

huhu.. tak sampai ke situ kot.. memang ler nak pindah ke sban kalau bleh... tapi ntah biler leh dapat... byk benda ICT x selesai pon.. haha.. wat mana boleh jer..

Anonymous said...

xreti nak nasihat tang ni.. sbb nur jadi pengganggur agak lame..

mcm tu je bleh kot, syukur sbb xjadi pengganggur semacam nur dulu..rezeki keluarge..hmm =)

MAMA MIRZA said...

huhu.. mmg ada masanya mood, kesedaran diri berubah-ubah.. tuh yang perlu sesuatu untuk meningkatkannya semula..
baru start keje mmg ada satu feel yg lain... ok.. keje rerajin ya sis..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..