klik2..

Sunday, December 26, 2010

PERNAH BERBEKAM??

Salam all,
(gambar dari google yg kawan²)..
nak cerita.. apa terjadi pada sy..
kalau follow blog sy.. (thanks following blog kecil sy)..
mesti baca pasal sy yg dah seminggu main jengah² + update memain jer..
sbbnyer... sy tak sihat... mmg sgt tak sihat...

sejak mengandung dan komplikasi sewaktu melahirkan itu,
sy memang selalu tidak sihat... waktu nih kan, family ler yg banyak memberi sokongan...
ups... lain plak citer sy..

ok... sy buat 3 rawatan, reflexology, chiropractic dan bekam..
pakej..
memula.. hasilnya...
- badan sy banyak angin especially kepala.. dan dah masuk ke saraf.. (tu ler migrain teruk..hmm)
- kolesterol tinggi.. (mmg dah pernah tau)..
- tulang pinggul dan lari dr tempatnya
- rusuk sy ada masalah
- resdung teruk...

hmm... banyakkan??? dah buat semua rawatan tuh... 
dan skang perlu lebih menjaga diri.. hehe...
hmm.. nanti sy sambung...
-mama-

4 comments:

Mama Zharfan said...

take care yer..
moga u cepat sembuh ..Amiin
kesihatan adalaha anugerah yg tidak ternilai

noradzlina.kamdani said...

kurus mcm ko pun bole ade kolesterol tinggi ek...camne bole ade kolesterol tinggi?

Rina said...

Siannyer effi..Effi yg kukenali dulu cukup gagah menempuhi segala cabaran dan dugaan..Moga Effi tetap tabah yer..rina doakan..

MAMA MIRZA said...

k suzie and rina... thanks...
lin.. kurus jangan sangka takde kolesterol..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..