klik2..

Friday, December 3, 2010

Tepung D'ros

Salam all,

hujung minggu ni nak gi beli tepung kek nih untuk beberapa orang kengkawan...
ada aku ceritakan dalam n3 aku yang lepas.. kalau nak baca leh klik sini.
sowie kalau pening sket tengok gambar nih... ntah ada halnya.. bila dah rotate pon jadi camnih...
haha.. lantak ler... hidup perlu dilihat secara mudah (azza nyer nih)..
so.. kalau ada yang rasa² nak try leh tinggalkan komen kat sini...
sebelum ahad ya...
-moodcake-

6 comments:

mama said...

kita nak satu...

noradzlina.kamdani said...

lin skang dh xbuat kek coklat pkai d'ros lg...dpt resepi dr bloggers gak n still sedap mcm d'ros nye kek tau best wooooooo dh jimat rm 7.50 utk beli 1 peket...

azza said...

owh...akak copy paste ayat sy ek...hehehehe..akak tolong promote tepung kak ros ek...leh mntak comm. dr dia nie....

azza said...

akak nk skit...nti antor kt umah sy ek...nk antor ank akak kt taska tue..drop lah kek tu kt umah sy..hehehehe..

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu kek coklat

MAMA MIRZA said...

lin.. utk org yg diet jangan pk pasal kek cekelat yer... hehehe...
azza.. dekat pon x penah jumpa dekat2 ngan umah... weeii.. org yg banyak masa pree ler buat.. hehe.. (uish.. lupa plak abang dia tgh cuti..)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..