klik2..

Sunday, January 2, 2011

ANAK START SEKOLAH, MAK AYAH CUTI

Salam all,

begitulah sy bermula tahun lepas.. nak kata mak budak terlebih excited.. takdelah sangat.. lagipon Akif cuma masuk tadika untuk 5 years.. tahun ni pulak, Harraz nak masuk tadika skalik.. soo... masuk untuk 4 years... and Akif continue utk 6 years.. (waaa.. anak-anak dah besar.. rasa mak ayah dah makin tua plak.. huhu..)

kenapa sy amik cuti?? sy nak daftarkan anak-anak sy tuh esok.. kat skolah tuh cikgu kata daftar 3hb dan start skoll 4hb.. sebenarnya dalam ati nak gak sy carik-carik yang lain.. tapi ok kot yang tuh.. lagi satu sbb nape sy kena ada ngan diowang, sbb sy kesian.. takut gak kalau Harraz nangis ker.. tapi esok tak start lagi pon.. tapi ok kot.. sbb nanti hubby yang anta pepagi..

dan... malam nih start diowang tuh tido bilik sendiri.. (sblm nih suma nak menyempitkan bilik mama dia..) skang nih dua-dua dah tido nyenyak.. penat kot.. siang tadi gi pool.. harap-harap takde yang gi berhijrah ke bilik mama malam nih.. selalunya Harraz ler yang sibuk beralih malam-malam.. nak gak tido katil mama.. skang tido kat bilik kowang yer.. hehe..

jadi.. esok sy cuti.. leh sambung kemas umah.. (hmmm.. tak bestnya.. tapi kalau tak buat sediri sapa nak buatkan???).. huhu..

-mama-

4 comments:

Fariduddin El-Islam said...

untung anak2, mak ayah perihatin =)

MAMA MIRZA said...

harap2 dapat sempurnakan tanggungjawab utk anak2.. amanah kan.. hehe.. nih dah ada yg bakal tido kat kaki mama.. huhu..

rina said...

hei..kemas umahlah aktiviti yg paling aku suka skali....rs cam release sumer tension..

MAMA MIRZA said...

bila dah bekerja nih nak kemas umah dah letih.. time cuti nak berehat sket.. nak kena kemas umah plak.. hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..