klik2..

Friday, January 7, 2011

"Blog Aku, Bukan Privasi Lagi "

Salam all,

join segmen plaks..

Nak join klik sini...
So.. sy nak tag..
Cyda
Nur
Jue

Ok.. tq..
-mama-

4 comments:

Mama Zharfan said...

good luck yer ;)

ardinihumaira said...

comelnye tulisan header tu ^__^

p/s: so far dni guna anew white 360 okay... kalau anew rejuvenate untuk 30an ke atas.. anew white untuk 20an ke atas. semuanya bergantung pada kulit. tak semua produk kena dengan kulit. even olay, sk II, clinique... kan sis :) semuanya bergantung pada kulit. jalan terbaik untuk pastikan kulit kita kena tak dengan sesuatu produk, sapu krim tu padakulit di bahagian bawah telinga dekat pp, tengok ada perubahan tak untuk penggunaan seminggu. kalau takde iritasi maknanya kulit kita boleh masuk dengan skincare tu :)

asma HazeLnut said...

dah..hehe

MAMA MIRZA said...

huhu.. cara yg bagus ler dni.. nak try ler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..