klik2..

Sunday, January 9, 2011

CANTIK TAK?

Salam all..

kala org sibuk ber'AJL' sy plak sibuk update n3.. haha.. malas nak layan.. nape?? sbb td sibuk dok suh budak tido.. abis suma tutup tv.. sok nak skolah.. jadi.. malas nak on kan semula.. lagipon.. ntah.. skang takde mood nak tgk tv.. hehe..

mood sy sangatlah besar pada benda nih... paper quilling\filigree
tgh ada satu projek nak kena completekan... pastu terjatuh cinta plak.. SIL sy, Nur ler yang wat sy terpikat nih.. hehe.. tapi sbb masih beginner.. mmg ler tak cantik lagik.. tgh belajar.. huhu..

ok.. pasni leh sy letak hasil keje sy bila dah siap.. hehe..
-mamagilerquilling-

2 comments:

Mama Zharfan said...

canteek :) buat kad ucapan ke or craft apa ni yer?

asma HazeLnut said...

cantikkk...cantikk..kak..amik la lidi skewer tu kalau nak pakai.senang sket nak gulung..nak beli alat die tapi tah bile2 tah..buat mase ni. nur mmg xkan bawak mende2 tu ke sane sbb dok menumpang..buek sompit bilik org yo kang..soo, it's all yours laa..sile2kan la amek..puncher tu pun pakai la..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..