klik2..

Tuesday, January 11, 2011

FIRAS DUDUK

Salam all,

anak bujang sy yang sowang nih dah pandai duduk.. 3 hari lepas.. 7 Jan 2010.. dan.. dia sangat comel.. sy geram tengok pipi dia.. dan.. memang sangat murah senyumannya.. tengok nih..
senyum tanpa gigi.. hehe.. comel jer.. mewarisi wajah ayahnya.. dan skang tengah mengumpulkan muscle².. huhu.. x payah gi gym lagik.. sy makan je bebanyak.. hehe.. love u firas.. a lot..
-mama-

4 comments:

asma HazeLnut said...

comelllnyee....
kak pasni lagi 2 hari dah bleh wat entry sal kad besday nana tu ye..xsabar nak tgk hasilnye..heee

Cyda Acme said...

alaaaa kiutnya firas ... geramnya ..
meh sini auntie geget sket bleh tak?

Lulu caldina said...

cutenya dia.............

Rina said...

senyuman firas mcm ayahnya..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..