klik2..

Friday, January 7, 2011

GAMBAR PERTAMA

Salam all,
Disebabkan mereka... nak gi sekolah.. maka kena amik gambar untuk cikgu simpan.. nak letak skalik kat diorang nyer personal details kot.. tengok ler gambar Akif ngan Harraz nih.. huhu... bila tanya abang senyum tak masa amik gambar.. bukan main lagi lebarnya senyum.. tapi bila gambar dah siap memasing serius jek.. hehe..
Camner ler rupa gambar sy masa first time dulu.. ntah kemana dah.. bila tgk balik tentu klakar kan.. huhu..
-mama-

1 comment:

asma HazeLnut said...

macam dah bujang! hehehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..