klik2..

Monday, January 10, 2011

HEADER BARU

Salam all,

huhu.. sy buat header baru blog sy malam nih.. ok tak?? tak pandai lagi guna photoscape nih...
adalah gambar Mirza² sy.. menjadi sumber inspirasi untuk sy buat apa saja.. yang kadang² tak terpikir sy boleh lakukan.. mereka semua istimewa bg sy.. dan sangat berharga...

-mamasayanghero²mama-

6 comments:

~ yus ~ said...

Nice one. Anak yg pertama tu, sepet betul matanya ye...

MAMA MIRZA said...

thanks yus.. baru blajar.. hihi.. akif mmg sepet.. ramai kata cam anak cina.. macam adik lelaki sy.. hehe..

Rina said...

Effi dah tgk header baru rina? dekat blog cikbetty..tp rina x buat sendiri..ada blogger baek hati tolong buatkan..

alinac lover said...

nice :)

p/s-Kelebihan kepada Ahli Alinac Shoppe..setiap pembelian Shock Sale..anda akan mendapat point kumpul sebanyak Rm6 secara percuma!!!

http://www.alinacshoppe.com/2011/01/shock-sale-promotion.html

asma HazeLnut said...

firas pun pandai senyumm bile nak amik gmba..mcm tau2 je nak masuk blog..hehehehe

Cyda Acme said...

3 jenis mata yg berbeza ... hu3
comel lah ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..