klik2..

Wednesday, January 5, 2011

MY HEROES

Salam all,

Dalam kehidupan sy ini, sy dikurniakan Allah dengan 4 hero yang sentiasa menyinari dan menceriakan hidup sy.. ramai yang bertanya.. 'lepas ni boleh dapat girl pulak' atau 'semua lelaki'.. Ya... memang semua lelaki.. dan hampir mustahil untuk ada girl.. (Kun fa ya kun..) kuasa Allah memang takkan ada yang boleh menghalang.. setakat ini, ini saja..
4 Hero saya nih yang saling meriuhkan.. membizikan.. memeriahkan.. dan segala yang meng.. hehe.. hidup sy nih.. semua comel bg sy.. (dulu hubby sy lg comel).. bear sy.. skang dah kurang sket.. dah jadi mr. smart sy.. huhu..

Akif, Harraz dan Firas nih suma muka lain².. mata lain².. dan perangai pon lain.. tapi sy suka.. dalam hidup nih, sy enjoy untuk bg yg terbaik untuk diowang...

Taknak tulis panjang.. cuma nak bgtau.. Mama sayang hero² mama nih.. sangat... semoga kita bersama.. hingga ke syurga.. Amin..
-mama-

3 comments:

Cyda Acme said...

Firas cam muka ayah dia sket lah hu3
bila nak jumpa kan Firas ngan Arif nih?

Cyda Acme said...

effi,
aku tag ko join contest dpt shawl hu3

MAMA MIRZA said...

huhu.. ramai yg cakap firas cam ayah dia.. dan atuk kata macam moyang dia.. hehe..

okies dot.. nanti aku tgk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..