klik2..

Friday, January 28, 2011

PAPER QUILLING 2 - FLOWER

sy buat gambar bunga... saja je suka-suka.. cuma pasni ada beberapa kad yang menunggu untuk sy siapkan.. hihi.. after project card untuk hubby arituh.. nih ler yang kedua sy buat.. bukannya banyak sangat masa free.. tapi satu jer.. banyak giler dah koleksi kertas sy.. tak boleh ada free sikit.. mesti sy gi mencari kertas.. tapi sy beli bukannya yg mahal sangat.. so ok ler..

semangat nak menquilling nih memang berkobar-kobar.. cuma masa je takde.. dibantu oleh budak comel sowang tuh.. cam abang-abang dah tau sikit.. takdelah dia mengacau.. cuma adik tuh ler.. tapi takpe.. sy akan buat apa yang sy suka wat.. walaupon kena curi-curi masa.. huhu..
cuti panjang yang lepas ler sy dapat wat nih...hihi.. ok ler.. untuk beginner kan..

-mamawithquilling-

7 comments:

MaMa CyDa said...

pelagik ... tmbh lah tuk jadik present GA nnt :D

mel said...

wow.. cantiknya.. tetiba tingin nak buat (org bnyk hobi la katakan).. agak2nya kalau guna reben boleh letak kat baju ni.. :)

asma HazeLnut said...

kemasnyerr...nur xreti buat kemas2..tangan keras..hehe

MAMA MIRZA said...

cyda.. akan cuba.. hihi...

sis mel.. boleh rasanya guna reben.. cuma nak menjahit ke baju tuh mencabar sikit ler.. bju budak pompuan mesti cantik kalau letak..

nur.. hihi.. baru blajar ler..

Crafty Diva's said...

Salam cikgu effi..:)

Selamat datang ke seni gulung-menggulung..hehe
tambah srg lg quiller kt M'sia.
bla dh start wat quilling nt lg byk dtg idea..all in our head!
tambah lak tgk org lainnya quilling..wat inspirasi..
klu nk cari quilling supply cam tools, strip & buku kraf..jemputlh singgah ye..tq.

MAMA MIRZA said...

wah... tak sangka ada quiller yang hebat pon tgk saya punya blog kecik nih.. thanks sis.. mmg selalu saya jengah dah sis nyer blog tuh.. mmg ada niat nak beli.. cuma blom sempat lagi.. anyway.. thanks.. :)

Nur-nba said...

Wah cantik... Terjumpa blog ni.. :) Teringin nak buat tapi alat takde..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..