klik2..

Friday, January 28, 2011

PAPER QUILLING 3 - LADYBUG

Nih pulak projek sy yang ketiga... sy buat ladybug.. tapi tak siap sangat lagi sebenarnya.. sy nak letak corak bulat kat atas badan ladybug tuh.. tapi tak terletak-letak...
so.. nih ler.. sy wat atas paper hitam..
okeh.. coming soon.. dengan projek lain.. cuma sy nih buat benda ikut kepala jer.. pasni sy kena sketch sikit before starting with new project.. hihi..

wishing me luck with paper quilling...

-mama-

3 comments:

asma HazeLnut said...

cantikkkkkkkkkkkkkkkkk... =) suke..sgt suke.. =) hebatlahh kak effi skng..hehe..

kak, nur terjumpe blog buat patung la..mcm comel..hehe..mane nak beli kain cotton yg keras sket a??yg xberbulu dan x tebal sgt sbb nti sng nak jahit..hehe..surf sorok2 ni..terbatas sket nak surfing.hehe

MAMA MIRZA said...

huhu.. learn from you...

kain cotton tebal?? hmmm tak pastilah.. tapi so far kalau nak carik kain yang perlbagai kena gi nagoya.. tu jer kot pilihan yang ada..

Cik Z@i Pen@nG said...

cantik...sweet...nasib tgn keras...x reti wt bnda2 cmtu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..