klik2..

Friday, February 18, 2011

BUAH NAM NAM

Saya tak tau nama saintifiknya.. tapi dah mak kata buah nam nam.. saya pon ikut jelah.. time sy balik kg nih musim ada hujan.. soo.. mak kata tak manis sangat buah nih time tuh...
memang pon.. bila saya makan mmg leh rasa kelat.. hehe.. saja nak tunjuk kat sini.. bukan senang nak tengok kan??? kalau u olls tau nama dia bgtau ler.. pokok nih ada kat sebelah umah mak saya.. senang je nak idup.. tanam je bijik dia mmg idup ler.. tuh mak saya ler yang kata.. hihi..

3 comments:

asma HazeLnut said...

xponah donga pun kak epi....nanti akak balik kota may ni, akak bawak balik eh..tanam kek jiboi..hehe..

ANTHURIUMKU said...

Andai dekat saya tentu akan main kesana untuk lihat pohon namnamn yg sedang buah,kalau tidak keberatan tolong saya dikasih foto biji dari buah namnam tersebut.
Terimakasih.
Harminto Budi (Indonesia)
email:budiharminto@ymail.com

Mama Mirza said...

Maaf Harminto, sekarang saya agak jauh dari rumah ibu saya. Hujung bulan ini saya akan pulang ke kampung.. nanti saya ambil gambarnya jika ada buahnya ya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..