klik2..

Thursday, February 24, 2011

COMBI STROLLER@JUSCO S2

Sekarang nih.. time gi Jusco dah tak larat dah nak dukung budak cumil tuh.. so.. nak bawak stroller yang berat tuh pon saya tak sanggup... so.. pinjam yang kat jusco tuh.. comel jer.. dan senang... firas pon boleh tido dalam tuh.. ok ler tuh..
satu jer yg saya malas sikit.. duorang abang² tuh kompem berebut nak tolak adik.. soo.. saya biarkan jelah.. kengkadang nampak cam saya buli anak plak.. tapi dah memang diowang suka nak tolak.. soo.. biar jelah.. asalkan kami gumbira.. hehehe..

3 comments:

Mama Zharfan said...

heheh sgt comel dok dlm tu :)

me singgah click HB!

MAMA MIRZA said...

thanks sis.. sy pon akan wat yg sama..

MaMa CyDa said...

wuaaahhhh .... untungnya lah firas dok diam jek lam stroller. Arif?? sorielah ... skangnih tak main dah stroller2 tuh. Dia lagik prefer dok lam trolley yerrr ... pasan cam dah beso sgtlah tuh hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..