klik2..

Wednesday, February 23, 2011

FROM THAILAND

Okies... en hubby gi burapa.. dan dah selamat balik pon... so.. ini oleh² untuk kami.. hihi.. suka².. dapat baju..
tshirt bebudak.. pastu suar besar yg comel untuk saya... baju cekelat tuh pon untuk saya.. yang ujung tuh untuk MIL... huhu.. x banyak sangat bli.. sooo.. yang lain kalau tak dapat jangan kecik ati yer.. tunggu till next trip... kitowang nak gi duowang plak.. huhu..

4 comments:

Dda Ly said...

hehe best nye die dpt oleh²..:)

jemput ke rumah ye?
http://laydie-dda.blogspot.com

keep in touch OK..♥♥♥

FATIN HIDAYAH MUHAMAD said...

best nyee...bak la ha selai...hehehe..

Rina AVAIL a.k.a cikbetty said...

wah..syok jenjalan..projek apa buat kat thailand tu mr bono?

MAMA MIRZA said...

DDA.. salam perkenalan... :)
aten.. hihi.. takde xtra ler.. len kali ya.. (ntah biler)
rina.. besalah dengan hobi moto bosar..(cuma moto lom ada..) hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..