klik2..

Wednesday, February 9, 2011

MI BESDAY..

layan pic dulu..
saat nak memulakan entry nih.. rasa sebak plak.. kenapa?? teringatkan en hubby..gambar kat atas tuh apa yg hubby bg kat saya masa besday saya semalam.. terharu plak.. time besday hubby arituh cuma celebrate jer.. takde blikan pape pon untuk hubby tuh.. huhu.. so.. takdelah expect hubby akan belikan hadiah plak..

"makan ler nasik kat bawah tutup saji tuh".. bila tgk je dah nampak kat dalam ada benda lain.. waktu tuh mmg ler.. terus ler gi kat hubby ai.. hihi.. dah tau dah... ada benda lain.. hubby senyum jer.. senyuman itu yang terus menyinari hidup saya sejak 11 tahun yang lalu.. huhu.. dah lama plak rasa..

memang jodoh dan cinta kami berpanjangan... Insyaallah akan sampai ke syurga.. cuma bab present tuh touching sket.. tak pernah terpk pon akan ada purse Fendi nih.. hihi.. thanks hubby.. love u ever and ever.. bebudak plak.. memerhati jer.. harap² kalau korang dah berkeluarga satu hari nanti korang pon akan bahagia macam mama ngan papa korang.. hihi..

saya gembira sangat.. dan bila dah gembira tuh, mulalah saya rasa terharu.. huhu.. love u hunie..

-semut kacip, brontosaurus, etc...-

3 comments:

Anamarza said...

Bsetnya dapat surprise dari orang tersayang :0)

Meh Baca: Tutorial paling sempoi...

noradzlina.kamdani said...

romatik le...
143 tu pe?

MAMA MIRZA said...

huhu.. happy sangat..
143 tuh i love you ler lin.. hehe.. dah dari zaman berchenta tuh.. hihihi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..