klik2..

Monday, February 28, 2011

RIBBON DAN MANIK

Saya memang pantang biler tengok benda² macam nih.. okeh alkisah.. diowang buat pameran dan belajar jahit manik.. best sangat tengok.. tapi masa tuh tak sempat nak jadik peserta sebab untuk student jer.. lepas abis meeting staf kami pon terkedek² gi menyibukkan diri kat dewan banquet.. senyap sunyi.. bebudak nih dok menjahit macam amik peksa.. tapi best tgk.. ada bebudak lelaki wat skalik.. cantik jer.. kalau sekadar nak jahit kat baju kurung tuh mmg boleh ler..
pastu diowang dok pamerkan hasil ribbon embroidery.. saya pernah wat satu masa dulu.. pastu dah lamer tak buat.. mmg cantik.. saya suka.. nanti ler biler free sket leh ler buat.. :)

1 comment:

Amy Syaquena said...

cantik , amy teringin sangat nak belajar..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..