klik2..

Thursday, March 3, 2011

28 FEBRUARI 2005

6 tahun yang lalu.. tarikh seperti hari ini, saya masih dalam pantang di rumah mak saya di Kota Tinggi.. sekejap je masa berlalu.. kini bby yang saya namakan Muhammad Akif Mirza itu telah berusia 6 tahun..

bersempena dengan itu, kami belikan cake ini untuk Akif.. nak potong di tadika katanya.. jadi saya bekalkan sekali dengan jajan (makanan ringan) dengan sumi.. bawakkan skalik belon untuk dia bergembira.. cikgu ada amik gambar katanya.. tak taulah cikgu ada pesbuk tak.. hihi.. yang pasti dia bergembira bersama kawan² setadikanya.. dan adiknya.. (Harraz)..
dapat banyak besday wishes.. dan terima kasih.. jawab anakku itu.. nampak matang dan boleh tolong jaga adik.. disebabkan malam sebelumnya kami dah makan nasik arab.. makan malamnya kami cuma makan kat azmi@S2.. nih ler menu kami..
gambar selalu buat semua makanan nampak sedap.. okeh.. mmg sedappon.. :)

doaku.. semoga dengan pertambahan usia anakku ini akan menjadi anak soleh.. diredhai-Nya.. berjaya dalam setiap yang dilakukannya, diberi kesihatan yang berpanjangan .. Amin..

5 comments:

mama zakuan said...

sekejap je kan anak kita membesar

Amy Syaquena said...

happy birthday akif..

p/s: jemput join contest sinar raudah

http://sinarraudah.blogspot.com/2011/03/contest-resepi-pilihan-sinar-raudah.html

asma HazeLnut said...

maksu dah belikan adiah utk akif...dan harraz sekali..sebaik firas xpandai berebut lagi..hehehe..ade spare utk si sepupu, yah..takut kang die merengek plak sekali.. =) time kasih kak effi sbb bagi nur anak buah yang best2..heeee

Mama Zharfan said...

happy 6th bday to ur Mirza :)

sama umur dgn my eldest--zharfan's 6th bday 24th may ni :)

azza said...

kak effy, kat mne kedai azmi@s2 tue??? mcm sedap je....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..