klik2..

Tuesday, March 15, 2011

APAM BIRU.. SEMPENA KEMENANGAN UMAH BIRU

yang biru.. sempena biru dah menang.. huhu.. tapi anak², en hubby, jiran umah sebelah je yang rasa.. kengkawan biru lom boleh rasa lagi.. nanti ya.. time kita makan².. jumaat nih nak?? hehe.. untuk umah merah tuh boleh tengok jelah.. hahaha... nak tempah kaler merah bulih gak.. tapi mahal giler woo... hahahaha.. :)

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

perghhh biru... cantik apam yg awk kukus tu rafiah...

MAMA MIRZA said...

huhu.. penuh kegembiraan untuk rumah biru sewaktu membuatnya.. hahaha..

mama zakuan said...

ha ah cantik tapi tak bila nak rasa...huhuhu...apa puan tanya tadi tak ada kena-mengena dengan sesapa...orang jauh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..