klik2..

Wednesday, March 9, 2011

ARTIS POPULAR KENTUT??

Ikut suka aku je kan tajuk entry aku... tapi sukati ler kan.. betul apa?? sapa yang tak kentut kat dunia nih.. bila dah jadi artis pon mesti kentut punya.. jadi PM pon kentut.. hipokrit a.k.a penipu besar kalau kata korang tak kentut..
gambar from Google

Okeh.. nape aku tulis pasal nih.. sbb aku ada kenangan dengan orang yang terkentut baru² nih.. okeh.. bukan aku yang terkentut okeh... (aku kentut gak tapi bukan time tuh..) aku jadi mangsa tukang cium bau semerbak yang subversif itu.. hahaha.. (sian aku okeh..) siapa dia?? biarlah aku dan dia je yang gelak besar masa baca apa aku tulis nih..

Apa itu kentut... bunyian.. apabila satu perbuatan mengeluarkan angin dari perut berlaku.. terkadang disusuli dengan bau iringan yang menyentuh rasa.. haha.. suka² je kan.. definisi dari kepala aku ler..

3 kategori utama
bunyi kuat yang menggegar dunia
time kentut camnih bunyi dia memang kuat... hingga terbangun jiran sebelah sbb ingatkan kapal terbang terhempas.. biasanya bau mmg kureng menyengat.. dan boleh jadi tiada langsung.. okeh..
bunyi perlahan sendiri je dengar.. bau ala²..
kat tempat yang ada orang.. soo.. kenalah kaber sikit.. 
subversif.. senyap giler.. tapi bau.. lalat terbang 100m pon leh mati
yang nih mmg tak bleh blah.. terkadang org lain jadik mangsa.. lagi² kalau tukang bom subversif ini pandai buat selamba badak.. bau.. memang tak bleh blah...

waaaa... selamba je aku dapat yang no 3.. geram².. (nih masa menghidu ler tuh..) walau akhirnya dapat aku tangkap tuan punya bau.. yang akhirnya mengaku.. hahaha.. tak malu..
-stop- entry yang ntah pape..

4 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sian kat ko..kenyang makan kentut..ekeke..anyway yg kentut tu artis ke?

asma HazeLnut said...

yanh kuntut tu pojaan ati kak effi..so very well known..muehehehe

MAMA MIRZA said...

haha.. tak bulih komen org yg kentut tuh.. very true nur.. hahaha..

noradzlina.kamdani said...

rafiah..aku klu tgh ngajo rs nk kentut..aku kua kelas..cover line beb nk kua kn angin kus2 tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..