klik2..

Friday, March 25, 2011

BILA ANAK TERTIDO

kecumilannya terserlah bila dia tido.. tambah lagi bila dah ngantuk sangat.. maen tido je dalam apa gaya pon.. hihi
love u so much firas...:)

2 comments:

MaMa CyDa said...

alelelelel chumilnya ...

asma HazeLnut said...

firas ke? sekilas tadi ingat harraz..name pun adik beradik kan..hihihi..akak kat mane ni? tak gerak lagi ke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..