klik2..

Friday, March 11, 2011

BIRU PULUN ABIH...

Nak dedikasikan n3 nih pada semua ahli rumah biru.. sok pagi.. jangan lupa datang... pakailah suma yang biru... yang dah dapat t-shirt kesba (dan muat dipakai dengan selesa..) sila pakai ya... kalau tak pon  pakai cam kat bawah nih pon bulih...
camnih pon boleh kalau bawak bby..
kami nak import.. 
masalahnya... persekitaran kurang sesuai dengan habitatnya.. hahaha...
nak import yang nih... skirt pendek... plak..
camner pon kami tetap..
sekian, terima kasih..

5 comments:

FATIN HIDAYAH MUHAMAD said...

ape projek ni sbenarnye ekk?? ni family akak je ke atau akak ade projek ngan mmbr2 atau aten yg lembap niii..adooiii...rasenye xde miss pon entry akak?

noradzlina.kamdani said...

semangat tol Kapten Umah Biru nih...

MAMA MIRZA said...

ala aten.. ada family day.. pehtu bagi 2 pasukan.. biru ngan merah.. akak nih merangkap kapten umah skalik.. jadi... meriah ler sikit..

lin.. semangat.. jangan tak semangat..

asma HazeLnut said...

haha..klaka laa..hehe

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

Hai..maaflah anda telah ditag utk main ini

CONTEST GAYA MANJA SI ANAK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..