klik2..

Wednesday, March 30, 2011

GLORY BEACH RESORT, PORT DICKSON

En Hubby ada gathering kelas time skool dulu.. hari sabtu petang.. kat glory nih.. jadi dengan riang gembira.. beliau menghangkut kami suma.. okeh.. from sban yang tak berapa minit perjalanannya itu, kami menggunakan dua kereta kuda.. okeh.. tu tipu jer.. kereta buatan malaysia kami.. en viva membawa aku sekeluarga.. soooo.. me + 4 men.. then mak, apak mertua and mak ngah naik keta lg 1.. mak su datang kemudian.. yah ngan family pon datang gak.. tak tido ler sbb umah mmg kat pd..

check in kol 3 lebey kat situ.. amik apartment 3 room.. ok ler.. takde masalah.. room service pon okeh.. cuma tang iron tuh tak provide skalik iron board.. tapi takpe.. sbb en hubby yang nak gi gathering je yang nak nampak semat.. we olls biase² jer.. tudung jenis sarong okeh.. takyah gosok²..

bilik kitowang tingkal 7.. menghadap ke laut.. jumaat petang lepak jer.. cuma budak² tak sabar nak terjun kolam.. tapi mak diorang tak terjun okeh.. kurang berselera.. haha.. takde maknanya nak mandi² kolam nih..
nih ler gambar kat kolam ari jumaat petang.. bby main celup² kaki jer.. tak bape sihat sangat.. cam mama dia gak.. yang pakai bju mandi biru nih akif ler nih.. suma bebenor mandi kolam..
gambar dari balcony bilik.. nampak kapal² kat luar tuh.. cantik ler.. cuma air laut tuh xde selera nak mandi.. nampak ler the legend water chalets.. nampak cantik jer..
posing² maut kat bilik ngan kat lobby..
ari sabtu budak² masih ada ati nak mandi.. tapi pool punyalah penuh.. masa budak² mandi kat pool budak tuh mak bapak budak pon mensibukkan diri skalik kat situ.. lagilah penuh.. so.. aku decide jalan² ngan firas.. dukung dalam sling dan kami meronda².. nih ler pic kami amik..

disebabkan tempat dekat yg tak bape jauh.. jadi takdelah byk sangat lawatan... banyak melepak dan hari ahad dah balik.. serius.. letih giler.. terima kasih en hubby yang comey sbb bawak jalan²... :)

2 comments:

nelly said...

Bestnya ..hehehe

puteraduyong said...

ermm...best bila bersama keluarga kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..