klik2..

Friday, March 4, 2011

GO KART @ TESCO S2

Kami ke tesco untuk beli barang rumah hari ahad yang lepas.. hari hubby cuti ler.. waktu hubby tgh tgk² baju firas dah sibuk meragam.. jadi saya bawak di kuar gi main kat tempat keta besar yang masukkan coin tuh.. terus senyap jumpa stereng.. punyalah gembira.. memasing berebut.. jap kang harraz majuk.. jap kang akif plak.. masing² nak pegang stereng.. cuma firas je yang tak boleh lepas.. en hubby nak angkat pon dia melekat.. tengok ler tuh..
pas abis belanja plak ngan trolley yang penuh tuh diowang nampak plak maennan kat atas.. kena pau lah en hubby.. ok 3 inggit satu round.. harraz naik keta.. akif moto dan firas dok je atas go kart.. huhu..
papelah anak².. asalkan gembira..

1 comment:

asma HazeLnut said...

haha..tgk muke akif merajuk..hahaha...xsabar balik ni..walopun sehari..kak, esok bawak budak dtg jiboi ehh..nak bagi adiahh..nur smpai mybe tgh mlm ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..