klik2..

Thursday, March 17, 2011

POM POM DAN FOAM CAP

Bersungguh² aku.. saja jer suka nak menyemarakkan suasana.. okeh.. nih projek minggu lepas... ari rabu sampai jumaat.. sebelum hari berkeluarga itu.. apa yang aku buat.. huhu.. suka suki beli tali rafia kaler biru.. thank fiza and ja.. tulun carikkan.. rm0.60 satu gulung.. so balik umah masa rabu malam tuh.. aku pon mem pom-pom kan diri.. buat ikut suka aku ler.. versi aku.. nih ler hasilnya..
pastu aku terlebih rajin plak.. buat foam cap.. dah memang ada foam warna biru, merah ngan kuning kat umah.. jadi kenalah tambah lagi bli kat jusco tuh.. aku buatkan template.. yang lain aku kerahkan bebudak umah biru rewang siapkan.. huhu..
guna eyelet pliers yang aku dah lama ada tuh.. :)

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

bagus la...ko mmg sgt sporting rafiah..aku ingat setakat ko kerah fiza dok tiup belon kale biru kt bilik rekod ari tu...siap ade buat topi....pergh.

putri_roh said...

salam mama.. bleh tak wat tutorial camne nak wat foamhat tu.. cam menarik je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..