klik2..

Tuesday, March 22, 2011

RAKAMAN TOM TOM BAK @ FINAS

Time cuti sekolah.. ari isnin lepas... bawak abang² berdua gi tgk rakaman nih kat finas.. sangatlah gembira.. bila dipanggil jer naik oleh pak nil tuh.. gembira sakan diorang.. huhu... mama ngan cikgu ina@cikgu taska diorang pon kenalah jadi penonton dewasa.. okeh.. seronok gak.. dua kali rakaman untuk season baru.. tak tau ler biler ditayangkan.. hehe.. tunggu jelah.. harraz dok baris depan ngan pak nil.. akif plak belakang sket.. :)
gambar x bleh diambil semasa rakaman.. so.. waktu rehat jer leh amik.. kitorang naik bas dari seremban.. satu bas tadika perpaduan.. walaupon tak terlibat dengan tadika tuh tapi nak gak menyebok.. haha..
gambar kat luar studio.. budak tuh sempat posing sikit.. hujan lebat plak kat luar tuh (nih lepas ujan dah reda..).. anyway mmg seronok ler.. such new experience for us.. x sabar nak tunggu.. TOM TOM BAK!!

3 comments:

asma HazeLnut said...

yeke? g tgk tom tom bak??hehehe..firas ikut tak??mesti akif dgn harraz hepi gile kan??hehe..harraz dpt dok dgn uncle nil lagi tuu..pehh..dasat tuu....

noradzlina.kamdani said...

wah....

MAMA MIRZA said...

hepi ler diorang... mana bleh bawak firas.. mau kena dok kat luar jelah.. nangis plak dalam tuh kang.. hehe.. tunggu siaran..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..