klik2..

Wednesday, March 16, 2011

SEKITAR HARI BERKELUARGA ITU

Okies.. akif bergumbira dengan pom-pom yang kitowang buat.. mesti sokong biru.. dah mama dia ketua rumah biru.. yang akhirnya membuatkan muka, kaki dan tangan berbelang².. nasib baik suara tak hilang.. tapi hari nih ala² je suara nak kuar.. batuk yang masih menggatalkan tekak.. dan demam pulak tuh malam tadi.. huhu.. penat sungguh aku sebenarnya..
nih plak gambar rewang² rumah biru.. walaupon dalam gambar tuh ada owang umah merah mencelah sama.. hehe.. saja jer suka suki memeriahkan suasana.. dan hasilnya memang mabeles.. :)
sangat seronok.. dan gembira.. anak buah memberikan kerjasama.. memang memberikan kenangan dan menjadi bualan yang menggembirakan.. manalah tau kalau aku dah berpindah ke jabatan lain.. tempat ini akan tetap aku ingati.. dengan kenangan yang best².. especially kawan² aku.. ramai sangat.. gonna miss moment nih.. :)
sikit je gambar yg aku amik.. mana taknya.. sambil dok mengcoordinasikan peserta sambil aku mendukung budak comel tapi dah 9 kg itu.. okeh.. penat tau.. gambar yang sempat aku amik tuh gambar tarik tali.. minum coke.. sah² aku tak masuk.. tak berani woo.. kang tak pasal² kena dok sepital.. kena jaga diri untuk yang tersayang.. huhu.. :).. tapi no worry.. suma biru menang.. kitowang memang hebat.. (huhu.. ayat riak nih..).. saja.. menggamatkan suasana.. :)

1 comment:

Laylihamid.blogspot.com said...

Lama x ada 'Family Day'...tapi hari2 family day. Tu..yang lagi penat tu...!

Welcome 2 my small World!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..