klik2..

Friday, April 22, 2011

BABY SUDAH KELUAR HOSPITAL.. TERIMA KASIH ATAS DOA..

Ini gambar dirumah... sebelum2 dia tidak sihat.. tapi aku memang selalu geram.. dengan budak comel ini.. dan sekarang dia di taska.. plan asal en ayah nak jaga baby di rumah.. tapi sebab susah sangat nak tidur.. bila terpandang bantal di rumah asik menangis teringat mama.. maka terpaksa en ayah anta ke taska walaupon berat hati.. ups lupa plak.. semalam petang dah leh kuar dari sepital.. Alhamdulillah..

Maaf ye baby.. mama keje arinih.. banyak yang nak diselesaikan.. huhu.. terutama bab marah orang.. haha.. ntah pape.. tapi wajarkan kita marah kalau ada yang tak mampu selesai selepas banyak yang dihabiskan untuknya.. ingat aku seorang perempuan lembut tak reti marah ke?? huhu.. ilek²..

Tengok muka bby comel lagi baik.. sangat gembira dan tenang.. untuk semua rakan² maya dan bukan maya yang mendoakan.. terima kasih banyak.. jasamu hanya Yang Esa mampu membalasnya.. :)

3 comments:

MaMa CyDa said...

Alhamdulillah ... akhirnya dah kuar pun bb firas ... serius dia mmg comel .. sgt3 comel ^_^

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

alhamdulillah..senang hati baby dah sihat kan..betul..perkara terindah dlm hidup aku setiap hari ialah bila peluk si kecik kuat²..lembutnya bdn dia..pejalnya bdn dia..bau dia..semua sgt membahagiakan..hinggakan aku rs keputusan aku utk terus duduk di rumah adalah yg terbaek..

mekchu said...

good to hear... senang rasa hati kan.. bila anak2 sakit ni mak pak lah yang paling tak tentu arah.. take care :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..