klik2..

Wednesday, April 13, 2011

BEN ASHAARI BICARA KASIH AYAH

untuk join klik sini.. tak pon kat banner atas tuh..
n3 ini khas untuk ayahku.. En. Rahmat Bin Morsik..
sebak diriku.. rindu tak terkira pada abahku.. nun jauh di Kota Tinggi.. teringat hujung bulan nanti aku akan berjumpa dengannya.. hilang sedikit resah hatiku..

Jika mahu mendidik anak.. pastikan diri sendiri boleh menjadi idola atau ikutan anak.. maknanya.. jangan paparkan kelemahan.. jika ayah tak solat pasti anak ikut tak solat.. atau jika anaknya solat.. pasti bersedih melihat ayah yang tidak solat.. jadilah bapa yang berkarisma..

Yang terakhir.. untuk abah... Iah bangga abah menjadi abah Iah.. dan terima kasih untuk segalanya.. takkan mampu kuterbalaskan... :)

7 comments:

Dekcik said...

singgah lah blog dekcik..
bce ngah penuh hayati..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-bicara-kasih-ayah.html

Fuuyooh said...

salam kenal.. dtg dr blog hj ben.. hehe

mas saari said...

salam singgah!
begitulah kasih sayang dan pengorbanan seorang ayah..mmg tiada tandingnya!

fRaMe+LenSeS said...

tade yang lebih tacing dari kisah Ayah dan Mama.

Nadh sayang ayah nadh jugak.. ;)
Salam singgah salam ziarah dari nadh..
kita jadi anak soleh untuk Ayah ye. yang mendoakan kebahagiaan depa dunia dan akhirat..

Nadh datang melawat ni.. ;)
kisah anak Ayah Budak Nakal

Cik Cempaka said...

Haiii..

Jom balik kampung ramai-ramai...

Tapi...=(
Ayah sy dah tak der...

Lulu caldina said...

segmen ni bagus, tapi sebak nak buat... sayang papa lulu...semoga ibu bapa kita sentiasa dirahmati...

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

sy syg ayh sy jugak !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..