klik2..

Tuesday, April 5, 2011

RESEPI APAM CEKELAT MUDAH

Nih khas untuk Cik Betty yang comel.. sangat senang membuatnya... semoga risya bergumbira main masak² ngan mama dia.. hehe..
dah tak ingat amik kat mana.. tapi sama jer.. yang nih dari sini.. TQ Kak Ton..

bahan2..
1. 1 cawan tepung gandum
2. 1/2 cawan gula
3. 1/2 cawan susu pekat
4. 1/2 cawan minyak masak
5. 1/2 cawan air
6. 1 biji telor
7. 1/2 sudu kecil soda bikarbonat
8. 2 sudu makan serbuk koko
Cara2
1. Mixer kan semua bahan
2. kukus dlm acuan (10-15 minit)

senang kan... selamat mencuba... yang muffin tu sedap gak.. tapi ada leceh sikit.. :)

5 comments:

azza said...

KAK EFY..
SONANG JO RESEPI NIE..
NK TRY JGK LAH...

MAMA MIRZA said...

memang sonang pn azza.. sila cuba dan anta sket kat no 1086 ya.. haha.. bby pekaba???

azza said...

hehehe...1086 ek..ala wktu akak bt tu akak tak antor pn kat 478...kihkihkih...bby kabar baik kak... ^__^
dia kim slm kt akak...hahahahaha

noradzlina.kamdani said...

wah...best nye....

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

memang senang kemain..den suko yg sonang² nih..nak buek lah..serbuk koko ganti dgn coklat masakan buleh dak? memandai jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..