klik2..

Wednesday, May 4, 2011

BILA AKU BERTUNANG..

Aku bertunang... sudah lama dulu.. hehe.. 02-03-2003.. sangat lama.. tapi masih diingati.. dan kini.. giliran untuk adik²ku yang masih muda.. dan aku.. selalu mengambil kerja sebagai tukang yang membuat segala macam jenis hantaran.. bukan sebab aku pandai sangat.. cuma ada idea sikit.. hihi.. bulihlah...
Ini lelakiku.. dan tunangannya.. Jue.. selamat bertunang ya adikku.. semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin... ini majlismu.. jadi jangan risau jika kami semua berpenat untukmu.. sudah menjadi tanggungjawab kami.. dan kami gembira untukmu.. semoga pilihanmu tepat untuk jadi peneman hidupmu hingga ke akhir hayat..
Adik²?? ada beberapa lagi.. adik perempuan 2 dan adik lelaki ada seorang lagi(selain yg bertunang nih..).. itu yang belum berkahwin.. yang sudah masuk dalam list lain.. hehe... aku di pasir gudang johor sepanjang 29 April hingga 02 Mei.. dan aku sangat gembira.. membantu melancarkan majlis itu.. terutama persiapan hantaran.. bab masak² suma adik dan kakak yang buat.. hehe.. aku tukang makan.. hihi.. nak citer lanjut... bersambung...

5 comments:

cik aisha said...

wah ramainya adik...banyak lg la skil wat hantaran nti..hehe

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

eh effi ada ramai adik lelaki ker? yg rina ingat yg sorang tu jer..dah kawen kan yg itu..

MIRZA said...

aisha.. takpe.. nanti akak dia google jer carik idea.. tapi yang penting.. simple dan cantik.. hehe.. <-- cam bagus plak ayat..

rina.. adik lelaki ada 3.. satu je yg dah kawen.. ada 2 lagik.. adik pompuan ada 3 gak.. pon ada lagi dua.. hehe..

yana eto5 said...

awat tak habaq kat pasir gudang....boleh jumpa kalau tahu....kita duk kat bandar seri alam....:)

MIRZA said...

memang nak jumpa kengkawan kalau bulih.. tapi tersangatlah sibuknya untuk majlis tuh.. len kali ye yana.. tau.. ko dok situ.. huhu.. masa sangat terhad.. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..