klik2..

Thursday, May 12, 2011

TROLLEY 2 BABY

Kalau jenjalan gi tesco.. tengok bebetul trolley yang korang amik.. nape?? sbb sebenarnya, ada banyak sangat jenis trolley nih.. nih aku amik yang leh sumbat dua orang budak kat tempat duduk tuh.. slalu jumpa yang satu.. tapi nih senang.. semua aku leh buh dalam tuh.. akif dok kat dalam.. sekali tolak.. hehe... cuma yang paling penting, kat mana pon korang letak anak korang pastikan sentiasa perhati dan jaga ok.. jangan sampai anak terjun dari trolley plak.. hehe.. :)

1 comment:

Isteri @ Ibu Cute said...

Hai!...

My Hubby pun suka letak anak2 dalam troly bila pegi Tesco....huhuhu
Terlampau aktif sangat budak2 ni...

Pasal troly...Tak pernah jumpa troly yg boleh duduk dua orang....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..