klik2..

Monday, May 9, 2011

YANG SAKIT MATA.. DAN YANG LETIH

Inilah baby yang tengah sakit mata.. kesian aku tengok.. banyak dah tahi mata dia kuar.. sian sangat.. dah letak ubah klinik.. petang tadi sebelah.. nih dah dua2.. penat ler pulak.. jadi mak orang nih memang penat kan?? aku baru lepas, tidokan suma anak kat bilik, lipat baju satu bakul (semalam nyer terpending plak), kemas baju, jahit suar akif yang koyak (seb baik aku ada en singer), iron baju diorang, iron baju aku, panjat kerusi tukar bateri jam.. on nb dah letih plak..

jadi bapak orang pon penat gak kan?? petang tadi en hubby dah terpaksa balik awal, amik anak, bawak gi klinik, tapau makan, mandikan anak2, bagi makan, angkat dan lipat bju.. banyak lagi tenaga dia pon gi gym.. (aku pusing plak gi guardian, pastu family store.. cari puting botol susu firas.. tak jumpa plak.. aiseh..)

yang penting sama2 jalankan tanggungjawab.. sharing ler katakan.. huhu.. thanks en hubby.. :)

p/s aku pon pening.. apa aku citer sebenarnya nih..

4 comments:

cik aisha said...

yang penting...kerjasama..hehe..:)

MaMa CyDa said...

cian nya Firas ....

cepat sembuh ye ...

Khuzrin Kamarudin said...

semoga cepat sembuh budak kecik.. hikhikhik...

zati embong said...

kesiannya.sabar ye kak.

tp part tolong menolong 2 sgt sweet O.o

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..