klik2..

Thursday, July 14, 2011

SEDIH.. BILA SESUATU YANG DIBUAT DISALAHERTIKAN..

*pic from google
rasa sedih... rasa nak lawan balik... tapi tak guna bersedih.. kita maafkan saja... memang lumrah manusia begitu.. dah namanya pon manusia... tapi terkadang kita rasa terganggu... rasa hilang motivasi... bila kita usaha sebaik mungkin... untuk melaksanakan tanggungjawab... tapi kita terganggu dengan sikap orang yang tak sukakan kita... tak suka pon kerana kita ambil benda yang dibuatnya... tapi dia tak tau.. kita kena ambil pon sebab tanggungjawab...

weeiii.. tak berbaloi beratkan kepala untuk pk orang camnih... maafkan sahaja dia... anggap apa yang dibuatnya dugaan dari Allah untuk kita... kuatkan diri.. kuatkan semangat... jangan hanya kerana dia yang sorang.. fokus pada yang lain terabai... sabar ya hati... :(

4 comments:

noradzlina.kamdani said...

mana ade org yg perfect dlm dunia..mgkn ni ari dia..sok ari awk..sabo la yek...

Mama Mirza said...

hehe.. tq... bila ramai yg menyokong ok² jer.. serahkan pada Yang Satu... :)

Nurfarahana Abdul Aziz said...

biasa la tu mama ...saya pegang apa yang mak saya cakap..."biar orang buat kita, jangan kita buat orang"...tapi sabar ada batas nya..selagi mama boleh sabar, sabar je ...selebihnya serah pada Allah okay...senyummm:)

nelly said...

semua yang berlaku ada hikmah ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..