klik2..

Friday, August 26, 2011

PAPER QUILLING : KAD RAYA PENTADBIRAN

Meh tengok gambar... huhu...
 Dah siap... tapi lom tulis...
 huhu... gam pon tak kering lagik.. dah amik gambar...

dah tampal hari jumaat lepas.. tapi arinih baru nak upload... haha...
p/s mood nak raya... dah takde mood keje... buruk perangai.. <--- kata bos aku

4 comments:

asma HazeLnut said...

cantiknyeee..bile nak buat tutorial?ape kate akak buat tutorial kat jiboi aje??hehehehe..

Mama Mirza said...

bulih².. takde hal... nanti akak ajar... sonang jer... :)

Miss Aini said...

cantik la lekuk2 dalam bunga tu.. macam mana buat dia..?

Mama Mirza said...

mula² lipat dua satu trip tuh, pastu susun panjang dan pendek. Masukkan dalam bulatan kuning... kemudian gunakan quilling tools tuh, gulungkan bahagian hujung dia... agak² paham tak?? maybe saya buat tutorial ringkas kot nanti.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..