klik2..

Tuesday, September 27, 2011

PRIMARY TEETH - SUDAH TERCABUT..

Assalammualaikum..

*ini bukan anak saya.. ini gambar pinjam dari en. google..

ok.. semalam dah citer pasal budak yang tanya pasal carefree tuh kan... harini nak bagitau.. primary teeth aka gigi susu budak itu telah tercabut.. huhu.. dah nak jadi bujang sket anakku itu.. hehe.. dan kawasan kejadian adalah bersamaan dengan gambar di atas.. nak amik gambar kang ada orang malu plak.. akceli gigi tuh dah goyang since last week.. seem dia berhati² sangat dengan gigi tuh.. tuh yang tak tercabut² tuh.. malam tadi dia makan apple yg sedikit kehijauan.. tak bape masak sangat.. hehe... tercabut juga akhirnya... bukan apa.. takut kot gigi kekal tuh dah nak kuar kang berlapis plak.. jadi tak cantik..

anyway.. sayang bebenor kat gigi tuh... saya dah masukkan dalam plastik dan diletakkan kat depan peti ice.. hahaha.. ntah pape kan??

nak citer gak... arinih... dengan usaha gigih telah menyiapkan laksa johor + cheese brownies.. tapi sayur untuk laksa johor tertinggal plak kat umah.. sooo.. takde maknanya nak gi amik.. 40km ++ sooo.. beli jelah lain kek pilah nih... hahaha.. :) <--- ada jamuan ict library arinih..

1 comment:

noradzlina.kamdani said...

rajinnye msk laksa johor...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..