klik2..

Thursday, October 13, 2011

PERKHIDMATAN CUCI KERETA PERCUMA

Mamat nih bila cuci memang bersih giler.. dah tuh free pulak tuh... siap dengan kemeje hensem lagi... huhu.. tu yang buat saya teringat² giler kat mamat tuh.. namun begitu.. term and condition apply to free services nih ya.. hahaha... nih gambar mamat ensem yang cuci keta tuh...
|
 | 
  |  
 | 
  |  
 | 
  |  
v

bukan saya buli budak kecik nih ya.. memang suka rela.. hehe.. keta yang menjadi mangsa adalah kereta mak su dia... firas.. saya teringat giler kat dia... sbb dia demam arinih.. kena chickenpox (walaupon boss kata chicken pox meant for chicken..).. sian dia... pagi tadi nak gi keje pon dia merengek... oleh sebab papa tak dapat jaga dia dan mama dah sampai opis.. maka kena dok taska.. (dengan berat ati.. dan rasa tak patut..) tapi takpe.. esok.. dengan ari senin mama cuti... mama jaga adik ya... :)

nih gambar amik lama dah.. skang dia dah botak... licin.. but still very cute.. huhu.. rindu ler plak.. waaaa.. jam... cepatlah pukul 5... wanna fly home... mak budak biler risaukan budak.. :(

4 comments:

noradzlina.kamdani said...

so sweet...oo firas kene chicken pox...ciannye.

MaMa CyDa said...

alahai ... ciannya firas ..

get well soon dear ...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

bab-bab mcm nilah yg buat aku rela jd surirumahtangga sampai ke harini..


p/s: saje dtg jengah kau sbb malam td aku mimpi jumpa kau..kau jamu aku makan nasik ayam bono beli sbb kau x larat masak baru balik keje penat..yg heran aku mimpi kau keje cikgu plak kakaka

asma HazeLnut said...

hehe..kelakarlah tgk gaye die lap kereta..tapi bilakah?maksu tak tau pun, kalau tau, maksu bagi upah beli kerepek pisang..hehehe

comelnye firas..dah lame tak jumpe die.minggu ni maksu tak balik..deepavali kot maksu balik..

semoge firas cepat baik..nanti leh tlg lap kerete atuk, paklong sekali..hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..