klik2..

Wednesday, November 23, 2011

AKIF DAN INSYIRAH

Exceli... entry nih bukan nak citer pasal diorang duorang.. cuma nak tunjuk gambar jer.. inilah gambar sekitar majlis konvo budak itu.. maksu pon ada tau.. banyak maksu tolong.. tenkiu ya nur.. nih gambar insyirah dengan akif ya.. hehe..
Akif nyanyi nasyid... pastu harraz nyanyi lagu kepompong dengan chicken dance.. memang comel dia buat.. masa record video tuh tergelak² saya.. walau dok jauh.. bila dah zoom nampak jelas apa yang dibuatnya.. hehe...
Adik firas pulak rajin tawaf keliling dewan.. suka betul dia.. alhamdulillah dia tak meragam.. walaupon dah ngantuk sebenarnya.. :)

2 comments:

Kakzakie said...

Kakak memang suka kalau dapat peluang tengok gelagat anak-anak tadika. Seronok mesti senyum memanjang dari mula majlis samapi balik rumah. Akiff tu keletah kan...cute sangat

asma HazeLnut said...

kikh kih kih..mase diorang bergambar, mak si insyirah tu cakap 'ni bestfriend ni' hehe..comel-comel belake..tq ajak.. =) ape2 event nak pergi lagi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..