klik2..

Tuesday, November 22, 2011

GRADUATION - MUHAMMAD AKIF MIRZA


Ini cerita dan gambar hari Ahad lepas.. sudah habis pendidikan pra sekolah untuk abang.. tahun hadapan akan menjejak kaki ke Tahun 1.. huhu... tahniah anakku atas segala daya usahamu... Mama cukup bangga dengan Akif.. Akif lebih pandai dari mama masa mama seusia Akif.. dah pandai mambaca.. menulis.. mengira.. mengurat.. (aikk.. nih pon ada ker??).. hehe... ada gambar dia dengan Insyirah.. bukan ada apa² yang serius.. cuma gurauan zaman kanak².. hehe.. stop... byk kije... nanti ya... upload banyak sikit gambar konvo nih.. hehe..

5 comments:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

waa dh konvo tadikah dh dia..risya nyer bulan dis nnt..risau ni..aku kena chicken pox..takut x smpt nk beli baju..kami kna pakai tema 70's..


jap eh..apesal hijrah dh kurus? diet eh?

Ardini Humaira said...

comelnye dia.. tahniah :)

MaMa CyDa said...

Congrate Akif ... tahun depan dah sekolah rendah yek?? Cepatnya masa berlalu kan Effi ...

Mama Mirza said...

rina.. kami nyer takde tema².. sempoi jer.. dia jaga makan.. ada masa g gym.. camtuh jer..

dni.. thanks..

dot.. tu ler tuh.. rasa kejap jer dia dah besar.. hehe...

Cikgu Nana said...

waaaah..tahniah akif.
Mesti mama berdebar2 + eksaited akif nak naik darjah 1....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wahai aku.. ingatlah.. kalau hari ini kau mengharapkan langit yang cerah... tapi Pencipta Yang Agung memberikan hujan, guruh, ribut dan badai.. janganlah kau bersedih wahai aku.. kerana kau takkan tahu jika dihujungnya akan muncul pelangi nan indah..
dan jika hari ini kau dapat apa yang kau inginkan, ingatlah kau hanyalah makhluk kerdil yang diberi kesempatan mentadbir.. tapi Yang Maha Kuasa tetap yang menakdir..